.:Our Path of Life::.

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, October 5, 2010

2nd day final exam

Dah lepas 2 lagi subjek.

Sekolah dan Masyarakat

dan...

Falsafah dan Perkembangan Pendidikan di Malaysia....

Nak di jadikan cerita.....

Untuk paper Sekolah dan Masyarakat tu, kitorang kena jawab esei 3 bijik...

Punya la syok aku mengarang jawapan utk soalan pertama sampai 3 muka, pastu bila dah siap, refer soalan seterusnya baru terperasan yang jawapan untuk esei pertama adalah TERPESONG!!!! Cuak dowh... 3 muka weh, bukan 3 baris.... Sampai cramp tangan nak menulis...

Pastu cuba relax, jawab esei kedua dan ketiga. Kali ni cukup la dua muka semata-mata. Tak yah rerajin nak menggoreng idea secara overdose.... Seb baik cukup masa untuk cover balik esei no. 1...

Tu la... lain kali, tulis point penting dulu kat buku soalan... ni main taram je....

Careless....

esok, hati-hati untuk esei subjek Agrotek.....

No comments: