.:Our Path of Life::.

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, November 1, 2010

Kemarau....

Heh, gile cakap kemarau padahal kampung halaman dah banjir dah... Ni yang rasa tak nak balik ni... Tak suka sangat basah-basah lembap nih... Tapi kat Serdang panas yang amat. Habis hitam... Cehhh, macam kan kulit tu putih sangat...

Aku kemarau... Sebab tadi TERspent RM 700 in split second... Huhuhu...

Camni rupanya buat persiapan...

Takpe la yang... bukan selalu... kan...

Tapi tadi my sayang agak angin jugak sket sebab aku terbeli benda yang tak perlu. Mahal lak tu... Tetibanya RM 200 bertukar tangan dengan tokei kedai....

Penat kaki berjalan tawaf shopping mall seharian. Sanggup tu buat dua trip. First trip pergi JJ Cheras Selatan. Pastu balik, lunch, solat, tidur then lepas Asar keluar lagi. Balik pukul 9.30 malam gi tawaf Mines pulak... Tetiba sakit kepala yang aku alami selama 2 hari kat bilik hilang... Uih, magic... Shopping is a great medicine... I know then...

No comments: