Tuesday, April 26, 2011

Panjang kaki...



Wah, sejak dah abis praktikal ni, tiap petang aku keluar.. Gi Wetex la, teman kak miza beli laptop la, gi econsave la..

Pagi-pagi boleh meringkuk dalam selimut menyaksikan hosmet-hosmet ku ke sekolah... Ohhh, sungguh heaven. Heheh.. Tapi lepas tu kena bersiap ke sekolah jugak.. Dalam pukul 9 camtu...

Ingat esok nak keluar lagi...

Lusa niat nak belanja hosmets dinner... Alah, kat batu 6 jer..

Ehh, bila aku nak belanja sorang lagi student aku?

Aduih, kena susun jadual betul2 nih...


Hari ni dah berjaya siapkan 11 keping langsir.. jahit tepi and bawah je... Tape belum jahit lagi. Esok sambung... Tinggal balance 5 keping kalau tak salah. Pastu nak settle kan projek galeri nenas..

InsyaALLAH, segalanya berjalan lancar.. Amin..

No comments: