Monday, September 12, 2011

membawa amanah...

Pagi Jumaat lepas, dengan berat hatinya aku bertolak menuju je Puchong untuk menghadiri majlis persandingan anak kepada tok sedara aku. Sape tak berat hati kalau kena tinggalkan adik yang manja dengan umi, yang tengah demam dan batuk. Tapi aku pergi ni pun kerana membawa amanah umi.



Semasa umi masih ada, umi yang beria nak pergi. Lepas tu umi cakap, 'Kalau umi tak dapat pergi, awak la gantikan umi.'

Pagi sebelum bertolak tu, memang aku buntu. Tak dapat buat keputusan, nak pergi ke tak....


Finally, i decided to go sebab abah bagi greenlite with promises to take care of Iman.


Hmm...


So, let the pictures do the talking..



My prince dok bagi hint 'Cantik sayang pakai baju camni.'....
Hmm, maybe this is the time to change.. 
 
The bride and groom. Ini masa malam majlis berinai.


Gambar pengantin masa majlis sanding esoknya xde sebab sampai saje kat rumah the bride, aku meluru ke meja makan. Lapar dowh! Peduli hapa aku bride and groom nak bersanding ke, tepung tawar ke apa ke.. hehe..


Abang Long, Kak Long n Darwisy


This is my Kak Long with Abang Long and Awisy.. Isy, cam tak berapa nampak pulak si Darwisy ni... 
 
Pagi before ke majlis persandingan. Spend the morning with the visit to Putrajaya....


This is yours truly... 



'Aleya Insyirah with our cuzzy, Kakak...


Tu je la... Masa kat sana, memang sangat rindu umi... Teringat macam-macam kenangan dengan umi... Mungkin kerana aku ke sana dengan membawa amanahnya....



al-Fatihah...










No comments: