Wednesday, November 9, 2011

Again...

Hmm, bakal imam (insyaALLAH) aku dah bertolak balik ke Nilai.... Entah bila boleh jumpa lagi...Katanya raya cina.,..

4 hari je dia kat hometown. 3 kali je dapat jumpa.... Ase macam tak terubat rasa rindu yang terkumpul sepanjang tak bertemu. Hoiiiih, asal sayu pilu sudu garfu sangat ayat ni??? Hehe.. 


"Anyone can make you happy by doing something special, But only someone can make you happy without doing anything. AND, he is that someone..
 
 
Dahhhh, esok kena sambug study lagi.. Alhamdulillah, surat interview dah sampai. Sekarang tunggu transkrip je lagi... 

Hmmm, esok plan nak masak rojak ayam. Cubaan pertama tuuuuu... Kalau berjaya, aku up entry. Kalau takde pape perkembangan, diam-diam je sudahhhh.... Jangan buat-buat tanya. Hehehe..

No comments: