Thursday, December 22, 2011

Kurang sebijik

Alhamdulillah, adik aku dapat 7A 1 B. Memang sejarah keluarga aku ni memang takde yang dapat A untuk Geografi. Cuma kira adik aku terer sikit  Sejarah dari aku. Aku dulu Geo and Sejarah yang terpesong sikit. Maklum la, kuat monteng dua subjek tu. Hehe.. 


Apapun, tahniah. Nampak gak la dia nangis-nangis dengan kawan-kawan dia. Ye la, dah sekolah SBP. Pelajar yang dapat 8A melaut. Hampir 80% kot dapat 8A tadi. 


Hmmm, sebelum balik singgah di makam bonda jap. Khabarkan berita gembira padanya. Juga sedekahkan bacaan al-Quran sikit. Tapi aku tak turun pun dari kereta. Cuti-cuti Mesia. 

Dah call abah, order sate. 

Dah call kak long, order KFC. 

Ehhh, ni aku yang dapat result PMR ke, sape ni? Lebih sudu dari kuah lak. Hehe..

No comments: