Monday, December 26, 2011

Safely arrived

Alhamdulillah, the iPod Nano selamat sampai ke tangan aku pagi tadi. Sepatutnya sampai pada hari Sabtu hari tu, tapi sebab ada sedikit masalah teknikal, pagi tadi baru sampai. 

Ooo, kecik aje benda alah ni rupanya. Heheh.. Kejakunan sungguh. Pastu bukak kotak semua, baca instructions. Alamak, kena set up la pulak. Pastu try godek-godek sendiri. Mujur tak meletup. Hehe.. 

So, sekarang dah boleh guna dah. Tapi sebab aku bukanlah pendengar muzik yang tegar, mungkin hanya akan disimpan je untuk perdengarkan bacaan al-Quran pada baby dalam perut nanti. Muehehehe.. Jauhhhh sungguh imaginasi aku. Huhu.. Padahal kerja tak tau ke mana lagi, kawen pun entah bila. Hehe.. 


Si hijau

Tu je kot. Till then.

No comments: