.:Our Path of Life::.

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, January 14, 2012

Migrain

Hmm, aku rasa aku dah cuba bertenang. 

Tapi lepas asar semalam, memang sakit giler kepala belah kiri. 

Sampai lewat malam pun still sakit lagi. 

Sakit yang teramat. 

Dah tak tahan sangat, pukul 1 pagi tu, bangun jugak carik panadol. 

Tapi bangun pagi tadi, belah kanan pulak yang sakit. 

Rasa nak muntah pun ada. 

Stress sangat ke eh?

Stress nak tinggalkan urusan rumah kot. 

Ke panadol tu tak berapa power?

Harap lepas seminggu boleh balik. 

Jenguk adik-adik n ambil keperluan untuk teruskan hidup di sana. 



P/s to Jaja: Ja, jangan bagi ayah kau pencen lagi bulan 6 ni. Tunggu ejas pertukaran negeri  aku dulu. Heheh..

No comments: