.:Our Path of Life::.

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, June 14, 2012

Sejarah? Biar betul!!!

Jadual baru. Berkuatkuasa isnin minggu depan.

Hohhhh!!! Aku kena ajar sejarah form 1? Perghhh, jenuh aku bersembunyi dalam tandas, melepak dalam bilik KH masa sekolah menengah sebab ponteng subjek sejarah. 

Dan natijahnya aku dapat B untuk Sejarah PMR dan C6 masa SPM dan minggu depan aku kena ajar Sejarah? 

Biar betul? Mana nak korek ilmu sejarah nihhhh????

2 comments:

marinahunny said...

ala eg, sejarah form 1 baca je kat buku hehehhee... btw kak na dh dpt buku tu terima kasih bnyk2... ari tu terasa jg nk beli masa terjmpa blog fatimah tu alih2 terlupa. ni eg bg hadiah akak sukaaaaa sgt :) thanks ye :)

Miss Polaris said...

nak membaca tu yang malas tu. hehe.. mmg xleh blah la dgn sejarah. fuuu..

dh dpt eh kna. best kan. sejuk ati baca. rasa nk suruh semua wanita dlm dunia ni baca. biar diorg lbh mghargai diri dan maruah. spy blh jd istri dan wanita yg lbh baik. mngs eg baca. tkut xblh jd istri yg terbaik utk dia di dunia dan kami tak berkhwin lg di syurga kelak. tkuttt...

jgn lupa amalkan doa tu. ye. hhehe..