.:Our Path of Life::.

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, September 15, 2012

Random


* Satu *
Qaisara-yang-comel-geram-nak penyet-

Nasib anak orang. Kalau ayam, dah lama kena jual kat Wong Solo. Geram aihhh nak penyet2, peluk2, cium2 cek mek molek nih. So lovely. 


*Dua*
Sotong celup tepung, ayam masak lemak cili padi, ikan pelaling goreng, sambal bilis 

Ni my handmade meals for our iftar last Wednesday. Nasib baik hosmets makan bertambah. Aku selalu cuak nak masak untuk dorang sebenarnya sebab takut selera masing2 tak sama dengan aku. Tempat asal mereka berbeza. Tapi alhamdulillah, they helped themselves for 2nd helpings. 

Sambal bilis petai rupanya lagi sedap bila campur tempoyak sesudu. Wangi je. 

Dan ikan pelaling dah mula jadi kegemaran aku sejak diperkenalkan oleh roomate. Aku rasa aku tak kenal sebab kat Besut takde kot. Or, sebab aku tak pernah beli ikan sendiri. Biasa abah yang belikan. Sejak arwah umi ada lagi. So, not my fault la kot. Hehe...


*Tiga*
Usaha untuk lebih sihat

Moga dipermudahkan ALLAH. Kerana kami ini hamba, maka segala ketetapan ALLAH itulah yang terbaik untuk kami, dan untuk kemudahan kami. Maka, redha je bila kena telan mentos-sized pill. Semoga ALLAH permudahkan segala urusan kami. InsyaALLAH. Lucky for i have him as my husband. Anugerah ALLAH itu yang terindah. Alhamdulillah. 

No comments: