.:Our Path of Life::.

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, November 27, 2012

Cemburu Siri 2

Cemburu tengok kawan-kawan hamil. Takpe kan... Sambil doa-doa semoga ALLAH mengurniakan kami rezeki bila tiba waktunya nnati. InsyaALLAH. 

Suka je tengok masing-masing berseri-seri dengan baby bump.

Coursemate masa DPLI. 
Dulu aku suka tengok dia sebab muka dia cantik. Menarik. Hehe... Lembut jeee... 

ex-TMSian
Kuat semangat mommy to be ni... Dok jauh dengan hubby. Hubby di Semenanjung, dia di Sarawak. Dah la nak ke tempat kerja dia tu kena naik van, sampan... Fuuu... Semoga sentiasa dalam rahmat dan lindungan Allah. 

ec-TMSian

Ni lagi sorang mommy kuat semangat. PJJ jugak dengan suami ni. Tapi tak nampak pulak baby bump nye.. Hehe.. Tapi tetap berseri. 

Rakan lain yang pregnant, Wani, Kak Kema, Kak Suri, Dilah, Yunie.... 

Paling suka tengok seri mommy to be is....

Omeeeyyyy
Katanya baby boy. Sebab tu mommy berseri-seri... Eiii, cemburu. 

Ibu - Qisya - Ayah
Foto kenangan semasa bersama arwah Qisya. Ibu tak tahu pun lagi Qisya ada dalam perut ibu.... Terima kasih sebab pernah hadir dalam hidup ibu dan ayah. 

Semoga berpeluang melalui detik ini lagi. Soon... InsyaALLAH soon. 




*   *   *   *

Dah terlalu banyak nikmat ALLAH kurniakan. Semoga aku kuatkan sabar dan iman dalam diri kerana ujian ini hanya peringatan dari ALLAH untuk sentiasa dekat dengan-Nya.

Inilah ujian yang sesuai dengan kesanggupanku. Keupayaanku. 
Saat mendapat perkhabaran anak sahabatku meninggal dalam perut ibunya semasa tarikh bersalin tinggal 2 minggu, jauh di sudut hati aku bersyukur. 
Kerana tidak diuji dengan ujian seberat itu. 
Alhamdulillah, ALLAH. 
Buat sahabatku, imanmu pasti lebih kuat dariku. 
Begitu juga semangat dan jiwamu. 
Anakmu menunggumu di syurga. 
Berbahagialah.... 

No comments: