.:Our Path of Life::.

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, November 25, 2012

Home sweet home

Alhamdulillah, semalam dah selamat masuk ke rumah sendiri. Penat kena bersihkan rumah, basuh bilik air, mop lantai. Penat tapi gembira. 

Akhirnya we have a place that can be called OUR HOME. Our sweet home dear... 

Alhamdulillah rumah ni dah dilengkapi dengan set bilik tidur di dua bilik, tv, peti ais, sofa, meja makan dan langsir. Alhamdulillah. 

Malam tadi penat sangat. Aku ni jenis perut manja. Buat kerja lebih sikit, urat perut mula rasa ngilu. Harap-harap hotel baby dah sempurna. Jangan goyah-goyah lagi. Goyah hati mommy tau! 

Malam tadi pun tido dekat pukul 2 sebab Mr. Polaris excited masuk rumah sendiri kot. Tu yang pulun bersihkan rumah macam takde esok dah. Aku yang penat tengok dia tak berenti buat kerja. Bini dok goyang kaki depan tv minum milo panas sambil online. Bertuah! 

I love our home. Thanks sayang for providing this for us. And thanks ALLAH for making everything easy for us. Alhamdulillah.