.:Our Path of Life::.

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, April 7, 2013

His birthday

Dah pun 7 April.... 

Selamat Ulang Tahun kelahiran yang ke 27 sayang. 
Doa dari kejauhan je.... 
Semoga semakin murah rezeki yang berkat, semoga panjang umur, semoga semakin gemok, semoga bahagia dengan isterimu ini, hehe... 
Dan semoga semua impian tercapai... 
Termasuk impian nak duduk bersama isteri di bawah satu bumbung. 
Lagi satu, semoga sentiasa dalam lindungan dan rahmat ALLAH dunia akhirat. 
Aminnnn... 
I know ALLAH will keep you safe there even I can't take care of you. 
I know, ALLAH sayang kita sangat, sebab tu Dia uji kita macam ni. 

#Menangis bersama, ketawa bersama, kuharap kita mati pun bersama.... Amin.

Muahhh... love you. 








waiting for this moment in our life

No comments: