.:Our Path of Life::.

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, July 8, 2013

Goodbye first T

Alhamdulillah, selamat tinggal first trimester. 

Kini kami dalam minggu ke 14. Alhamdulillah, ALLAH permudahkan urusan kami setakat ini dan insyaALLAH untuk seterusnya juga. Baby kini dipanggil fetus... 

Setakat ni yang aku perasan, memang bila jumpa Mr. Polaris, aku akan kurang alahan dan kurang muntah. Cukup kasih sayang barangkali. Muehehe... 

Baby pun behave je bila jumpa ayah dia. Takde rasa senak-senak langsung di perut sampai aku bimbang. Bila masuk pulau, dia start balik rasa senak-senak, muntah-muntah.... Hmmm, anak pun tau rindu ayah dia. Mak ni, ALLAH je yang tau... 

Aku dah mula rasa sakit tulang punggung bila nak bangun duduk. Lepas tu pagi tadi gigi berdarah. Kurang kalsium kot. Masa alahan teruk hari tu memang tak minum sangat pun susu. Beli susu Anmum perasa mangga yang kotak kecik tu pun tak habis-habis. Tapi ujung minggu lepas dah beli pil kalsium dan susu Anmum perasa coklat pulak. Pun beli kotak kecik sebab tak tau lagi rasa dia ok ke tak. Pagi tadi minum, alhamdulillah, rasa dia acceptable.

Dan harap kalsium cukup untuk ibu dan anak. InsyaALLAH. 

No comments: