.:Our Path of Life::.

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, December 10, 2014

Kini masanya untuk mencari sumber pendapatan kedua!


Alhamdulillah, awal minggu kedua setiap bulan adalah hari bonus bagi usahawan-usahawan Hai-O. Dan alhamdulillah, senyum menatap bonus statement bulan ni. Bonus meningkat. Bonus rakan-rakan sekumpulan juga meningkat. Ada yang melangkah setingkat ke Pangkat seterusnya. Ada juga yang peratusan bonus meningkat. Alhamdulillah, rezeki anak, rezeki keluarga, rezeki ibu bapa. 

Terima kasih yang tak terhingga kepada team leaders yang tak jemu-jemu memberi bimbingan dan sokongan. 

Dalam team kami, The Diamond Circle pimpinan CDM Shaliza Aziz, kami pegang tagline "Buat Lebih, Dapat Lebih." Adil bukan? Jadi, dengan bimbingan dan sokongan yang tak pernah putus dari Leaders, setiap kemahiran, strategi dan usaha akan dibuat bersama. Dan bonus, anda yang dapat, bukan kami. 

Tahun 2014 masih bersisa beberapa minggu. Buat mereka yang ingin bersama-sama kami memperkukuhkan kewangan dan ekonomi peribadi dan keluarga menjelang tahun 2015 yang penuh cabaran ini, boleh hubungi Egie. 

Nak atau tidak. Suka atau tidak. Minat atau tidak. KITA MESTI MENCARI SUMBER PENDAPATAN LAIN UNTUK MENGHARUNGI HIDUP. Kalau fikir minat, suka, nak, apa yang kita dapat? Dapat duit sedebuk jatuh dari langit? Tidak bukan? 

Kalau fikir minat, suka, nak... Adakah ibu bapa kita minat, suka, nak menoreh bersawah di tengah panas? Bangun dinihari sejuk-sejuk bersiap ke ladang? Tidak! Mereka kuatkan semangat demi mencari rezeki untuk anak-anak. Siapa? Kita. Ye. Untuk kita. Maka, kita kena fikir minat, suka atau nak ke untuk senangkan hidup anak-anak? Usahalah ibu, usahalah ayah. Kita buat yang terbaik untuk anak-anak. 

Kita ini bertuah. Gaji hakiki sudah ada. Ada yang waktu kerjanya 7 pagi -4 petang. Ada juga yang waktu kerjanya 8-5. Ada juga yang waktu kerjanya tak menentu. Tapi untuk berbisnes bersama TDC, itu semua tidak penting. Yang penting, anda mempunyai 

✔ Smart phone 
✔ Media social account
✔ Talian internet 
✔ Minimum capital RM500 (no need in lump sum) 


Dan tadaaaaa!!!  Everything is on your fingertips. Hanya dengan meluangkan masa 2 jam sehari dalam talian, anda mampu mendapat pendapatan 3-5 angka. Anda tentukan berapa yang anda inginkan dan kami akan bimbing dan menyusun strategi untuk anda. Tak dapat luangkan masa 2 jam sehari secara terus, pecahkan kepada beberapa bahagian. Contohnya 10 minit semasa breakfast, 15 minit sewaktu tea break dan seterusnya mengikut kesesuaian anda.... 

Nampak senang bukan? Tapi kena ingat, bukan senang nak senang, bukan susah nak susah. 



Pakar-pakar kewangan, pakar-pakar ekonomi sudah mula bersuara bimbangkan kehidupan rakyat Malaysia tahun depan dan seterusnya. Marilah kita sama-sama, ubah kehidupan.  

🌀 Berjimat 
🌀 Menguruskan kewangan dengan bijak
🌀 Menyelesaikan hutang sedia ada
🌀 Elakkan penggunaan kad kredit
🌀 Elakkan membuat hutang baru
🌀 Mulakan perniagaan
🌀 Tambah pendapatan sampingan


Lelaki, perempuan, ibu, surirumah, bujang, students, ada modal, takde modal, semua akan kami bimbing hingga berjaya. Hubungi Egie sekiranya berminat ye.  Jommmm!!!!! 


No comments: